divendres, 21 de març del 2008

UNA MICA DE TOT...FORA BARÇA...


PRIMER DE TOT DEIXEUME DIR-VOS QUE L'ALTRE DIA HEM VAIG TROBAR UN AMIC MEU I HEM VA DIR QUE ES VENIA LA BICICLETA DE CARRETERA, US PENJO LA FOTO I ALGUNA CARACTERISTICA DE LA MATEIXA...

Cuadro Specialized SP 2ALLE E5 SLX C-R56

Any 2002 Talla: 56 Color:Vermell

Rodes MAVIC COSMOS

Manillar ITM SUPER EUROPA T 44

Sillin SP BODY GEOM.PRO.MTB.01

Potencia RITCHEY AHE.COM 1/8".120-N

Cuernos CINELLI SPINACI TRIATLÓ.

PREU: 1200 EUROS

BICICLETA MEGA BEN CUIDADA DONCS AQUEST AMIC MEU ES MOLT METICULÓS AMB TOT EL QUE REFEREIX A MATERIAL ESPORTIU. QUI ESTIGUI INTERESSAT QUE HEM DIGUI ALGO EN ELS COMENTARIS I JA TROBAREM LA MANERA DE POSSAR-NOS EN CONTACTE...

AVUI HE SORTIT PER PRIMERA VEGADA A CORRER DESDE EL DIA DE LA MARATÓ DE BARNA, NOMES HABIA FET BICICLETA I JA TOCABA CALÇARSE LES BAMBES QUE ESTAVEN ARRECONADES EN UNA BOSSA D'ESPORTS. L'INTENCIÓ QUE TENIA ERA DE SORTIR TARDET, QUAN HEM DESPERTES EN DEFINITIVA, NO VAIG VOLER QUEDAR AMB NINGÚ PER NO HABER DE POSARME EL DESPERTADOR, VOLIA DORMIR!!!!PORTO UNA SETMANA FORTISSIMA DE FEINA I VOLIA DORMIR!!!!!!!!!!!! DONCS BE,AHIR VAIG ANAR A SOPAR A CASA DEL MEU GERMÀ I NO VAIG ANAR A DORMIR FINS A LES TRES, VAIG PENSAR QUE DORMIRIA COM UN OSO I...A LES 9 JA NO PODIA DORMIR MES!!!! INDIGNANT!!!SENSE PENSAR-MO DUES VEGADES BAMBES I CAP A CORRER...
EL PLAN ERA FER UNA HORETA I COMPROVAR SENSACIONS POST-MARATÓ, LA VERITAT ES QUE M'HE TROBAT MOLT BE, CONFIRMANT-ME QUE EL DESCANS HA ESTAT L'ADEQUAT I EL COS M'HO HA AGRAIT. HE BAIXAT AL PASSEIG I HE POSSAT UN RITME DE 4:45/KM DURANT UNS 22 MINUTS I AL GIRAR NOVAMENT DIRECCIÓ PREMIÀ HE FOTUT UNA ACCELERADA I HE FET QUATRE KMS AMB 12'05", ES A DIR A 4 PELAT EL KM, HEM NOTABA BE I TENIA GANES D'APRETARME!!! DESPRES D'AQUESTS 3 KMS HE ABAIXAT EL RITME I HE TORNAT ANAR A 4:45 FINS A COMPLERTAR L'HORA. EN DEFINITIVA UN BON ENTRENO QUE HEM DONA MORAL PER SEGUIR AMB ELS PROPERS OBJECTIUS.
SOBRE EL TEMA BARÇA...LA VERITAT ES QUE AHIR VOLIA QUE PERDESSIM I QUEDESSIM ELIMINATS, ESTRANY? NO HOME NO, SI AIXÒ ES CAN PIXA I RELLISCA! PORTEN DOS ANYS TOCANTSE LA FABA I VA EL DESGRACIAT D'EN LAPORTA I EL DIMARTS ELS HI DIU A LES MARICONES QUE LA PRIMA D'INCENTIUS PER GUANYAR LA COPA LA COBRARAN IGUALMENT ENCARA QUE NO GUANYIN LA COMPETICIÓ!!!! IMPRESIONANT OI? LAMENTABLE...PERÒ DESGRACIADAMENT HABITUAL EN LES MANERES DE FER DEL BACÓ JAN LAPORTA...A MES PENSO QUE MOLTS DELS JUGADORS QUE TENIM AQUEST ANY NO ES MEREIXEN TENIR EN EL SEU CURRICULUM CAP TITOL, SON UNA COLLA DE GANDULS, MERCENARIS I S'ESTAN ENFOTEN DE TOTHOM, PERÒ BE MENTRE EL PRESI ELS HI VAGI PROMETEN CALES PER NO FOTRE RES ANEM BE!!! DIUMENGE M'AGRADARIA QUE EL SOCI EN EL PARTIT DEL CAMP NOU ELS HI FOTES CANYA PER UN TUBO, PERÒ DE MANERA FINS I TOT EXAGERADA I INSULTANT, NO ES MEREIXEN RES MES!!COLLA DE CABRONS!!!
AHIR AL MENYS VAIG TENIR UNA TRIPLE ALEGRIA BASQUETBOLISTICA, LA PRIMERA LA CLASSIFICACIÓ DEL BARÇA PER ALS QUARTS DE FINAL DE L'EUROLLIGA, TOCABA GUANYAR AL TOT PODEROS CSK DE MOSCOU I AIXÍ VA SER, PATINT FINS AL DARRER SEGON PERÒ ES VA ACONSEGUIR. ARA TOCA JUGAR UN PLAYOFF AL MILLOR DE TRES PARTITS CONTRA EL MACCABI AMB EL FACTOR CAMP EN CONTRA, EL QUE GUANYI DOS PARTITS ESTARÀ A LA FINAL FOUR. LA SEGONA ALEGRIA PRECISAMENT ME LA VA DONAR L'EQUIP DE LA CIUTAT ON ES JUGARÀ AKESTA FINAL FOUR, EL MADRID, ELIMINACIÓ IMPRESIONANT DEL MADRID DE BASKET EN L'ANY QUE ORGANITZEN LA FINAL DE L'EUROLLIGA,JAJAJAJA QUINA ALEGRIA!!! I LA TERCERA ALEGRIA DEL BASKET PER ALS MEUS LAKERS QUE AKESTA MATINADA HAN GUANYAT ALS UTAH JAZZ I CONFIRMEN LA PRIMERA PLAÇA DE LA CONFERENCIA OEST, VICTORIA MOLT MERITORIA DONCS ENCARA NO PODEM CONTAR AMB EN PAU GASOL...






15 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Casi ens troben, jo estava corrent sobre les 10 per passeig. De tota manera el genoll em segueix donant la guitsa, he fet 40 minuntetes despres 1100 metrillos a la pisi, per pillar gana per aquesta nit. No mames güei, ens veim aquesta nit.

David Rodriguez Roures ha dit...

Si que estas recuperado si,yo creo que ya puedes empezar a derla jeje,hoy tenia comida con mi padre que es del Valencia,menos mal que han tenido compasion de mi luto y no me han dado demasiado la lata,bueno ahora a centrarnos en la liga y la champions,un saludo.
Yo quiero comprarme una de montaña y no tango intencion de gastarme tanto,y mas con lo malo que soy yo en bici.

Jordi ha dit...

Jo si deixo les meves bambes tants dies tancades en una bossa d'esports, es poden convertir en una bomba química de primera... jejeje

Totalment d'acord amb lo del Barça. Jo també fa temps que dic que ens estan prenent el pél a tots. Sobretot un que és brasiler i abans sempre reia. I no donaré més pistes. Bé, una més: comença per R i acaba per onaldinho!!!

Gran partit ahir el del Barça de bàsquet: épica victòria (i de prestigi). Ah!! Jo amb lo del Madrid de la secció de basquetbolística encara estic rient... Si hagués passat al revés tota Espanya se'n fotria de nosaltres!!

Felicitats per la part Lakeriana que et toca!

javipobla ha dit...

Karli,veig que tens bonissimes sensacions corrents,segur que si fas un 10000 faras molt bona marca,la base de la marató te aquestes coses.Tema barça brutal,el millor que ens hagues pogut passar ahir es que ens fotessin 5 fent el ridicul al maxim, per veure si almenys es carreguen algú perque sembla ser que tot seguirà igual.Una vergonya.

Byk ha dit...

M'alegro que tornis a ser persona després de la Marató!! i en lo del Barça ja no poden dir que perden perque vaig jo a veure'ls que era l'excusa que li posaven a Laporta els jugadors!!! jejjejeje Colla de niñatos ricaxons malcriats i ....bbrrrrrr !!!!

Karpas ha dit...

La bici no esta mal, pero eso no son unas mavic cosmos??

Saludos!!

karli ha dit...

Ferran, doncs no ens hem trobat!!
Cuida el genoll i no t'hi capfiquis que ara el correr ja no et fa falta!!!Akesta nit ens menjem tots els burritos!!

David,tranquilo con los del Valencia, dejalos que saquen pecho por que vaya temporadita llevan...
Pues venga a por una btt i a entrenar!!!

Jordi,home estaven en una bossa però ja hi va haber ventilació previa durant una setmana al balcó de casa!!!
Tema barça...es que ja passo d'aquesta colla de cabrons, de veritat que quan escolto algo per la tele del barça, canvio de canal...
Menys mal del basket, realment a mi la combinació dels dos partits, el del barça i el del madrid, ja hem varen fer tan feliç que el futbol tant hem fotia, es que jo soc basketbolero i lo primer es lo primer.

Xavi, a veure com surt la cursa dels bombers, tampoc crec que sigui per tirar coets però...avans la mitja de montornès el diumenge 30.Tot seguirà igual a can barça, això es lo lamentable...on ets Sandro Rossell? crea l'elefant Verd ja!!!

Byk, tu vas portar la mala estrugança a can barça amb la teva presencia en partits claus!!gafe que ets un gafe!!i un cafre!!!!

Karpas, el colega me paso la foto i una lista con todo lo que llevaba la bici, y pone que tanto la rueda delantera como la trasera son Mavic Cosmos...no se...
Hoy nos hemos pegado una buena paliza con Ferran en bici, entre las palizas el puerto de Sant Iscle i Vallgorguina i para rematar Parpers, 3h25 para 90 kms, estoy rebentado!!!!!!!!!!

SANTI PONS ha dit...

Karli,
ja pots cantar lo que hagis de cantar, drets, mraca registrada ... mmm ... ni idea jejeje .... aviat bici eh!!!!

Oscar 1977 ha dit...

Neng!! estàs molt fort!! no has pensat poder treure aquesta bona base i qualitat en una propera marató? Si vols t'en dic on en fan una!!!!!! Barça, barça, barççççççaaaa!!!!!! parlo de basquet, eh? Quina vergonya, nanu.
Ja no hi han inscripcions per Montornés, aixì que o surto sense pitral, cosa que no m'agrada i mai he fet, o vaig a la mitja de Valls. M'ho penso...

SANTI PONS ha dit...

Algu sap com han quedat els lakers-warriors aquesta nit ... jejeje,no sempre es pot guanyar al millor equip de l'nba, jejeje

Oscar 1977 ha dit...

oe, oe, oe!!!! a 4!!!! no jugan a futbol, jugan amb els nostres sentiments!!!!!! El més segur que vagi a la mitja de Valls, però ja quedarem per Bombers. Salut company!!

Fran ha dit...

Karli, t'estàs afinant per a Montornès i la Bombers, has d'aprofitar aquest estat de gràcia. Molt bé, nen. No desesperis amb el Barcelona, home...no és per a tant...

Unknown ha dit...

Santi, no se de quin partit hem parles...jejejeje....està clar que no pot guanyar el barça i els Lakers!! sempre algu m'ha de tocar la pera!!!ara que si tenim de perdre amb algu que sigui contra els teus warriors que bona falta us fa guanyar per rematar playoff!!

Oscar, doncs a veure si ens veiem a BOmbers...
Tema barça no hem penso fotre cap il.lusió fins que no ens fotem per davant del madrid, ja passo d'ilusionarme per despres veure com akesta colla de ganduls passen de tot i despres el mafies dn Laporta encara els hi dona calers per no fotre res!!!desgraciats!!!!

Fran, no se com estarè per Montornes, la veritat es que akests dies molta bicicleta però nomes un dia de correr, a veure si akesta setmana m'animo i surto un parell de dies i a veure com va Montornes...tema barça hem treu de polleguera l'actitud d'alguns passarells que tenim a la plantilla!!

robert mayoral ha dit...

la bici sembla estar de conya!!!
Lo del titol del post, vol dir Força o Fora???

karli ha dit...

Robert, lo del títol ho he fet amb tota l'intenció...Fora fora fora!!!
Colla de mamons, al final te que sortir el nen de la pedrera a treure les castanyes del foc!!!!