dijous, 13 de març del 2008

FOTOS MARATÓ BCN 2008

COM VAIG PROMETRE L'ALTRE DIA, VAIG A PENJAR ALGUNA FOTO DE LA MARATÓ DE BARCELONA...
Joanot,Toni,Paco,Ferran,Karli, Abraham i Pere.

Darrera curva avans d'entrada a meta Ferran i Karli

Km 23...encara amb ganes de saludar...

Amb l'Abraham a Glòries, un ambientasso..

Hospital de Sant Pau...Gasol!!!jejejeje...
A Sant Pau altre vegada...

Novament Sant Pau...es que vaig fer 3 voltes, jajajaja...

HI HA FOTOS DE L'ARRIBADA TRIOMFAL A META AMB EN FERRAN PERÒ SON DE LES QUE S'HAN DE COMPRAR I JO LA VERITAT ES QUE PASO!!! EN FERRAN JA LES HA DEMANAT I QUAN LES TINGUI JA LES PENJARÀ ELL...I JO N'HI ROBARÈ ALGUNA ES CLAR...
BE, AQUEST POST NOMES ERA PER POSSAR ALGUNA FOTO I RES MES...
EL QUE SI VULL DIR ES QUE A MESURA QUE PASEN ELS DIES MES ORGULLÓS ESTIC DEL RESULTAT, NO PER EL CRONO PERÒ SI PER EL FET D'HABER ACABAT LA MARATÓ DONCS M'ESTIC TROBANT A FORÇA GENT QUE PER UNA COSA O PER UNA ALTRE NO VAREN PODER ACABAR. AMB EL TESTIMONI D'AQUESTA GENT T'ADONES CONTE DE QUE EL SOL FET D'ACABAR JA ES UN MOTIU DE SATISFACCIÓ!!!





16 comentaris:

javipobla ha dit...

Karli,guardales bé aquestes fotos que despres fan una ilusió tremenda de veure-les.Algun objectiu a la vista?

Ferran Vila ha dit...

Kafarli lo de Barna va ser una triumfada, a mida que passen el dias encar es veu mes bé.
Ah! tinc un planing de posta a punt de les nostres cames al moviemnte circular que flipes, ves preparante. De entrada 27 d'abril pedalada de Cabrils MTB, no hi a excusa, no cal ni pillar el coche sortim de "romano" des de casa. Al ataquerrrrr!!!!

Oscar 1977 ha dit...

Ja ho pots dir. Cada dia que pasa més pes té haver acabat una marató. Jo ja m'he apuntat per anar "a por la séptima", no et quedis enrera!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (picat!, picat!...)

Byk ha dit...

Karli que fots donant tombs al Sant Pau?? que esperaves que sortigues una enfermera d'aquestes en tanga roig i una xeringa a la mà???...jejejjejje Quin crack!!!!

karli ha dit...

Xavi, sempre estan allà les fotos, per recordar i bacil.lar-li a algu de que has fet animalades com aquesta!!! Ara Montornes el dia 30 i bombers primer cap de setmana d'Abril, tu què per bombers?

Ferran, quina por que hem fots amb el plà akest!! la pedalada depen de si cau la marató o no, ja veurem, sino cap a Cabrils!!!

Oscar, encara no he decicit res, de fet penso fer Montornes i si estic animat un parell de tirades de 30 i decidiré a veure si vaig a por la "setima", et veig llençat a tu eh punyetero!!!

Byk, De fet l'emfermera va sortir dues vegades i vaig fer el que vaig poder, però a la tercera volta estaba ajupida i la vaig veure per darrere i li sortia un raba entre les cames de cal deu!!!jejejeje...La xeringa? jo hem pensaba que era una xeringa i era el trancot!!!!!Cuida't animal i cap a Lisboa que falta gent!!!

robert mayoral ha dit...

ja tocaven aquestes fotos...molt bon reportatge??? quina serà la propera marató???

SANTI PONS ha dit...

jejejej, ostres kin crack!!! molt bon reportatge lakerman! ens veiem aviat eh!xino xano, aixi coneixeras el meu tontodrom, jejeje

karli ha dit...

Robert, si cau serà la d'Ampuries patria querida!!! ja ho veurem per això, farè Montornes i si despres puc fer un parell de tirades de 30 kms la farè i si no doncs no passa res...

Santi,si si ens veiem aviat, demà hem quedat amb Ferran per fer una mica de bici, no se quant fot que no l'agafo!!!Avui ens televisen per Cuatro Tv, a veure que pasa, jo me'l grabo i demà ja el mirare amb tota la calma...

David Rodriguez Roures ha dit...

Claro que si cada maraton es un reto personal y tu ya tienes varios,cada uno de ellos un motivo se satisfacion,es decir tienes varios motivos,seguro que este maraton te de muchas horas de conversacion,un saludo.

The Dark Knight ha dit...

Enhorabona de una vegada mes.Per sort,se el que es acavar un marató i realment son els díes posteriors cuan et adones de la grandessa que has aconseguit independentment del temps.

HE LLEGIT EMPÚRIES!!!!????¿¿¿¿¿¿.Uau! Uau! vinga va;Quien da más?.

javipobla ha dit...

Karli,bombers casi segur que no,hem conec i aniria a deixar-m'hi la pell i ara no m'aniria massa bé per la lesió,així que potser amb alguna mitja un pel mes endevant i anar amb plan més tranquil.T'està surtin una feinada de curses de collons,jeje.

karli ha dit...

David, como lo sabes, a cada cosa hay que darle su importancia y creo que esto la tiene!!! Felicidades a todos los maratonianos!!!!!

Adrià, Ampuries yes!!! crec que si que caura, cada dia en tinc mes ganes, ara nomes falta a veure com respon el cos akest mes i mig vinent i decidirè definitivament. Estic motivat i ho tinc aprofitar!!

Xavi, fes bombers xino xano home, controlat i surt a gaudir del recorregut i de l'ambient!!! ara això si, el mes important es que et cuidis i si tu creus que el millor es esperar doncs espera. Però fes bombers!!!!jejejeje...

Oscar 1977 ha dit...

Inscriu-te ja!!! així ja no podràs tirar-te enrera. Millor fer els llargs per un motiu segur. El brenar d'anxoves el dissabte abans i el sopar plegats pot ser increible, i si a sobre acabem un altre marató, no te digo naaaaaaá!!!! Salut company!!

Jordi ha dit...

Tens tota la raó, quan et planteges reptes d'aquesta embergadura, el que realment importa és acabar. Ara quan mires cap enrere segur que ho fas amb un somriure als llavis i et sent orgullós del que has fet. Mira sino Espanya, que sempre queda eliminada a quarts de final... jejeje

Fran ha dit...

Hola Karli, molt emotiu aquest post. Els records agradables acaben per imposar-se als dolents. Sempre recordaràs aquesta marató per alguns dels seus moments de glòria, com per exemple l'arribada junt amb en Ferran.
A Montornès arrassaràs i podràs fer molt bé la 2ª marató, ànim!

karli ha dit...

Oscar, collons quina festa que ja tens muntada per Ampuries patria querida!! que es tot això del berenar i el sopar i no se que mes?
Tranquil que ja m'apuntarè si veig que la cosa va be, no perdem pas la paciencia compai!!!!

Jordi, orgullosissim d'acabar!! es una proba que costa lo seu i el sol fet d'acabar ja es un mèrit, no entenc a la gent que no l'hi dona mèrit encara que acabis amb un temps força superior al que hauries d'haber fet...que els bombin!!! A veure si avui els "senyorets" de can barça son capaços de guanyar i fotrens a 5 puntets que ja seria una altre cosa...ho dubto però...

Fran, gracies a tu he pogut fer aquest post doncs les fotos son gairebe totes teves, gracies novament!!! L'arribada amb en Ferran ja no m'ho treura ningu en la vida...molt emotiu!!
Montornes sortirme? no ho crec veient com estic, però ja saps que akesta es d'aquelles que han de caure sempre cada temporada.
La marató encara està en el aire, la veritat es que tinc ganes, a veure com va aquestes properes setmanes i ja decidirè sense cap tipus de pressió...