divendres, 28 de març del 2008

MITJA MONTORNÈS I UNA MICA MES...




AQUEST CAP DE SETMANA ES DISPUTA LA 15ª MITJA MARATÓ DE MONTORNES, UNA DE LES CLASSIQUES I POTSER DESPRES DE LA DE GRANOLLERS LA SEGONA MILLOR MITJA DEL TERRITORI CATALÀ. EXCEL.LENT ORGANITZACIÓ, BONISSIM CIRCUIT I EXTRA MERAVELLOSOS OBSEQUIS A FINAL DE CURSA. PODRIA DONAR MOLTS MOTIUS PER JUSTIFICAR LA MEVA PRESENCIA EN AQUESTA MITJA PERÒ LA VERITAT PURA I DURA ES QUE LA MEVA DONA M'OBLIGA A FER-LA!!! PER LO DEL LOT DE PRODUCTES DE NETEJA BASICAMENT, MATARÓ I MONTORNES ESTIC OBLIGAT A FER-LES SIGUI L'ESTAT FÍSIC EL QUE SIGUI, LA VERITAT ES QUE CONYES A PART S'AGRAEIX EL GENEROS GRUIX D'OBSEQUIS QUE ET DONEN EN FINALITZAR LA CURSA. SENSE PASSAR PER ALT ELS PLATS DE PASTA I ELS PORRONETS, BIRRES I ALTRES VEGUDES A LA QUE ET CONVIDEN UN COP FINALITZES LA CURSA, EN DEFINITIVA UNA MITJA QUE NO POT FALTAR EN L'AGENDA DE L'ATLETA POPULAR CATALÀ.

COM QUE AIXÒ DE LA BICICLETA ARA M'HA AGAFAT FORT, I NO SE SI LES INFLUENCIES EMBOJIDES DEL MESTRE MAYORAL TAMBE INFLUEIXEN EN ALGO, HE DECIDIT QUE A MES DE FER LA MITJA, HEM DESPLAÇARE FINS A MONTORNES AMB LA BICI DESDE PREMIÀ, ANIRE DIRECCIÓ MASNOU-ALELLA I ENFILARÈ EL PORT DE FONT DE CERA, UNS 6 KMS QUE DESDE AQUESTA BANDA SON BASTANT PROGRESSIUS I ES PODEN FER EN UN RITME FORÇA CÒMODE, DESDE L'ALT DE FONT DE CERA NOMES HEM FALTARÀ BAIXAR FINS A VALLROMANES I DESPRES ANAR JA DIRECCIÓ MONTORNES, NO TINC NI PAPA DE LA DISTANCIA QUE POT SORTIR PERÒ CALCULO QUE APROXIMADAMENT EN 50 MINUTS-1 HORA HAURIA D'ARRIBAR AL LLOC D'INICI DE LA CURSA.





PREMIÀ - MONTORNÈS-
PREMIÀ







UNA VEGADA ES DONGUI LA SORTIDA I PREVIAMENT LA BICICLETA BEN GUARDADA JA SIGUI AL GUARDARROBA O EN ALGUN COTXE D'ALGUN COMPANY, HA CASCAR-SE ELS 21 KMS, REALMENT NO SE COM RESPONDRÀ EL MEU COS, DESDE LA MARATÓ NOMES HE SORTIT DUES VEGADES A CÒRRER I NO TINC NI IDEA DE COM ANIRÀ EL TEMA,AIXÒ SUMAT A QUE TAMPOC SE SI PAGARÈ EL FET DE PUJAR-HI EN BICI FA QUE LA VERITAT TANT HEM FOTI EL TEMPS QUE HEM SURTI A LA MITJA MARATÓ!!!
PER EL QUE PODEU VEURE EL PERFIL DE LA CURSA ES FORÇA PLÀ, INCLOS DESDE EL KM 13 FINS AL FINAL PICA LLEUGERAMENT AVALL. EN AQUESTA CURSA ES ON VAIG ACONSEGUIR FER LA MEVA MILLOR MARCA EN MITJA (1H26M) I ACONSELLO AL QUE HI VAGI EN BON ESTAT A PROBAR DE FER UN BON REGISTRE...

AQUEST ES PART DEL LOT DE PRODUCTES QUE ENS DONARAN QUAN ACABEM LA MITJA, EL PATROCINI DE HENKEL FA QUE T'ATIBORRIN DE PRODUCTES DE NETEJA
I CERTAMENT EN TREUS MOLT DE PARTIT, APART DEL LOT AQUEST SEMPRE CAU ALGUNA PRENDA ESPORTIVA DE BONA QUALITAT I ALGUNES GAL.LETES I ALTRES COSES MES...


I EN ACABAT TOT AIXÒ...SANT TORNEM'HI!!!! BICICLETA I CAP A PREMIÀ DE MAR, MATEIX RECORREGUT EN DIRECCIÓ CONTRARIA, EL PORT DE FONT DE CERA ES MES DUR EN AQUEST SENTIT I AQUI SI QUE ELS KMS QUE DURA EL PORT T'HAS D'EXIGIR UN BON ESFORÇ I A LES DARRERES RAMPES JA TENS GANES DE TROBAR EL PLÀ QUE ET PORTA AL LLARG DESCENS FINS A LA CARRETERA NACIONAL A MASNOU, DESPRES NOMES FALTARAN ELS 4 KMS FINS A PREMIÀ I CAP A CASA!!!!
Pujada a Font de Cera desde Vallromanes

A VEURE COM VA L'EXPERIMENT, DE MOMENT DE GANES ESTIC A TOPE, CREC QUE EL MEU MESTRE CICLISTE FERRAN M'ACOMPANYARÀ AL MENYS A L'ANADA, ESTARÀ BE PER QUE AIXÌ ES FARÀ MES DIVERTIT QUE NO PAS ANANT TOT SOL. A VEURE SI EL TEMPS M'HO PERMET PER QUE COM ESTIGUI TXUNGO...

13 comentaris:

javipobla ha dit...

Karli vaya tute que t'espera el diumenge!!esto huele a duatlón!jeje.Espero que et vagi molt bé i que tinguis molt bones sensacions,correr despres de fer bici no deu ser gaire facil,deus anar amb les cames com a pals.Fes una cerveseta a la meva salud!

Ferran Vila ha dit...

Karli, trucam demà, a la anada t'acompanyo segur. Despres jo et deijo que m'he de cascar les mesves 3 horetes, mentres el genoll no hem deji corre el matxaque ciclista és obligatori. Nanu, et vec superfort, ja veuras com acabas supersatisfet i estic segur que no farás malt temps a la mitja, per que la part de bici no et deijar fotut, el que no se és com tornaras. Espero que no hagis de dur el lot a sobre, je,je.

IceXavi ha dit...

Vaya crack!! Però has pensat com tornaràs amb el lot de productes i la bici?? jajajaja Una mà a les bosses i l'altre al manillar?? O potser portar una motxil.leta més gran no?? ;) Ja m'explicaràs que tal l'experiència... ;) Jo ara "castigat" sense curses que s'ha de donar el callo als partits...jejeje Aviam si ens tornem a trobat aviat!

Una abraçada!

Xavi.

karli ha dit...

Xavi, no se si huele a duatlón però jo m'hen cascarè una segur amb la tonteria!!Quan arribi a casa fotarè varies cervesses a la salut de tothom!!...si es que arribo!!

Ferran, demà et truco... doncs acompanyam, et cascas el temps que dura la mitja de bici i en acabada la mitja tornem plegats, mes o menys et sortiran les 3 horetes o una mica mes, be ja ho parlarem.Tant hem fot el temps que hem surti a la mitja, home tampoc vull fotre molt de temps eh!!!

Icexavi, ja està tot calculat, el lot me'l baixaran els companys del club d'atletisme de Vilassar de Dalt, amb tot el que t'arriben a donar en akesta mitja no hi ha motxilla amb suficient capacitat per poder possar-ho tot!!
Ara has de donar el callo amb l'equip i a veure si us salveu, com ho porteu per cert?si veus que la cosa es posa xunga et borres de les convocatories com akell negrito que tenim a can barça que era tant bó!!!cabró!!!!

The Dark Knight ha dit...

locooooooooooooo!!!!!!El no va més ja! ostia que guapo! mol mol be......como mola!.Senyal de que estàs com un bou!... en la tontería encara et surtirà una mitja collonuda,encara que tindràs que guardar algo per a la tornada....ufff no se que seríe pitjor per amí,si fer bici abanç de una mitja o agafarla després uf uf uffffff!!!!.I en arribar a casa,que? un poc de picina,no?i ja fàs el triatló complet jeje...

Molta sort i força!

Lo de Empúries va,no?.....aissss avore si encara vos puc acompanyar,pero no ho veig clar...

Oscar 1977 ha dit...

El repte és molt interesant i molt maco. Fot-li canya noi!!! T'haurien d'haver regalat l'inscripció amb la publicitat que els i dones. Qui farà servir els productes de neteja? Suposo que tu, ohi? je,je.

David Rodriguez Roures ha dit...

TIENES QUE PENSAR EN DEJAR ALGO A LOS DEMAS JEJE,ESTA CLARO QUE NO TIENES BASTANTE CON LA MEDIA.
pUESW PARA EL AÑO QUE VIENE SI TODO VA BIEN IRE,DALO POR ECHO,
sUERTE EN LA CARRERA,HABER SI CON LO DE LA OBLIGACION DESTROZAS EL CRONO,UN SALUDO.

karli ha dit...

Adrià,lo fotut del cas es que tampos estic tant fort com per fer-ho, però això es el que mes hem mola, a veure si soc capaç de fer-ho!!!
Lo d'Empuries està en reserva, demà serà tambè una bona prova per veure si estic motivat corrent o no i si tinc ganes...ja ho veurem..

Oscar, home si voles pagar-me l'inscripció jo encantat!! però es veritat es una mitja collonuda...
Lo dels productes de neteja es clar que tambè son per a mi, mira avui casualment ja he fet dues rentadores i dues secadores, que et sembla eliteman?

David,pues te invito a que la hagas por que vale muchisimo la pena, y encima de bien organizada es rapidisma!! gooooooooollll de Bojan mientras escribo esto!!! a ver lo que dura la alegria hoy...
Descarto destrozar el crono, aqui decimos que "on no n'hi ha no raja"
es decir que si no hay no busques que no sale!!!!A ver como va...

Fran ha dit...

Un dels del Club d'Atletisme de Vilassar de Dalt: bona idea, Karli, tu corres la mitja, i jo m'enduc el lot, però si la meva dona el veu...ja saps que es tornen boges...
Ens veiem demà, i que l'experiment sigui un èxit, ja et veig anant en bici a la mitja de Puigcerdà...

Byk ha dit...

Ostia Karli, serà un entreno com deu mana aixo eh??? Només et faltaria una cosa, et deixo les meues bambes del tenis per correr la mitja, recorda que encara tinc el record del mon de mitja maratyó en sabatilles de tenis!! jejejejjjee A por ellos!!!!

Oscar 1977 ha dit...

Espero noticies teves de la mitja mentre m'esborro l'escut del fcb del meu cor.... colla de mamons!!!!!!

Jordi ha dit...

Ja només pel que donen me l'apunto per l'any vinent... jejeje Dinar i tot dius? Quant val apuntar-se? A veure si tindran pèrdues aquest de l'organització?

Em trec el barret per aquesta duatló improvitzada de bicicleta i córrrer que has fet!! Sí senyor!! Pregunta: vas tornar a casa en bici i carregat amb tots els productes de neteja que van donar-te? Perquè encara tindria més mèrit!!

Del tema X no parlo que m'encenc i molt!! Mercenaris!!

karli ha dit...

Fran, el lot se mira pero no se toca!!!jejeje...home amb el favor que m'has de fer si vols et pots quedar amb la caixa de cartró on van els productes!!!jejejeje... gracies anticipades...

Byk, a Lisboa amb les bambes de tenis tambè o ja has fotut un cop de cap? no siguis animalot eh!!!

Oscar, no!!!!!!!!!!!!!!! mai t'esborris l'escut del cor!! per que akesta colla de mamons no valorin per qui estan jugant no vol dir que tu a mes a mes d'aguantar els seus ridiculs, tinguis que renunciar a algo que portes dintre teu de valent!!! que els donguin pel sak a ells que no estan aprofitant la que podria ser la seva millor etapa com a futbolistes!! nosaltres sempre tindrem el cor blau i grana, ells es retiraran i no en sabran res de sentiments!!!mercenaris!!

Jordi, doncs farias be en apuntar-te l'any vinent, no t'empenediras!
El lot me'l va portar en Fran cap a casa amb el cotxe evidentment! nomes hem faltaria carregar amb tot allò!!!!ara que...jejejeje...
El tema X, peterret peterret!!be mes que peterret...cagarada de les grosses!!! i no vull parlar mes per que estic molt indignat i encara la liariem massa grossa!!