dilluns, 31 de març del 2008

PROU DE CÒRRER!!!! N'ESTIC FART!!!!


DESPRES DE L'AVENTURILLA D'AQUEST DIUMENGE HE POGUT TREURE UNA CONCLUSIÓ BASTANT CLARA: NO PENSO CÒRRER CAP CURSA MES AQUESTA TEMPORADA!!!!! ESTIC FART DE CÒRRER!!!!! ABURRIT, FASTIGUEJAT, AGOBIAT...PASSO JA DE FOTRE MES CARRERETES A PEU!!!...

AHIR TAL I COM VAIG DIR VAIG SORTIR DESDE PREMIÀ AMB LA BICI DIRECCIÓ MONTORNÈS, A LES 8 EN PUNT ARRIBAVA EN FERRAN AMB LA SEVA DITEC I SOM-HI A PEDALAR. DIRECCIÓ MASNOU-ALELLA I PUJEM EL COLL DE FONT DE CERA, PROGRESIVA PUJADA PERÒ LA FEM XINO-XANO PER DESGASTAR-ME GAIRE PER LA MITJA MARATÓ, UN COP DALT DEL COLL TOT BAIXADA FINS A LA CRUILLA DE VILANOVA I CAP A L'ESQUERRA FINS A MONTORNES.EN FERRAN SEGUEIX AMB LA SEVA RUTA PREVISTA CICLISTA I JO CAP A CANVIAR-ME DE ROBA I DEIXAR LA BICI BEN GUARDADA...

A LA SORTIDA DE LA MITJA COINCIDEIXO AMB EN ROBERT I AMB EL MEU COMPANY DE CLUB PERE I UN AMIC,L'ALBERT. EN ROBERT HEM COMENTA QUE TE MOLT POQUES GANES DE CÒRRER, MENYS MAL PER QUE DESPRES ES VA SORTIR! DECIDEIXO SORTIR A UN BON RITME I VAN CAIENT KMS A 4'20", TOT BE, CARRETERA DIRECCIÓ LA ROCA I UN COP ALLÍ GIREM, KM 10 EL PASSO EN 44', BONES SENSACIONS I OPTIMISME PER QUE LA TORNADA ACOSTUMA A SER MES RAPIDA DONCS PICA UNA MICA AVALL. PERÒ SENYORS I SENYORES, JO NO SE QUE CONY HEM VA PASSAR EN EL KM 11 QUE VAIG AGAFAR UNA PARANOIA MENTAL ESTRATOSFERICA, MOLTES VEGADES TENS PENSAMENTS NEGATIUS MENTRE ESTAS CORRENT, PERÒ ES QUE LO D'AHIR VA SER UNA ACUMULACIÓ DE TOTS ELS PENSAMENTS NEGATIUS QUE HE TINGUT EN LA MEVA VIDA D'ATLETA!!!HEM VAIG COMENÇAR A AGOBIAR DE CÒRRER, ESTABA ABORRIT COM UNA MALA BÈSTIA, AMARGAT DE TANT D'ASFALT, FINS I TOT HEM MOLESTABA ELS COMENTARIS HABITUALS DE CONYES QUE FAN ELS ATLETES ENTRE ELLS!!! I LO PITJOR QUE ESTABA A L'ALTRE PUNTA DE MONTORNÈS, ES VEIA TANT LLUNY L'ARRIBADA QUE HEM VA CREAR UNA SENSACIÓ DE MAL ROTLLO BESTIAL QUE HEM VA PORTAR PAULATINAMENT A AMINORAR EL RITME DE MANERA ESPECTACULAR. I LO FOTUT ERA QUE DE CAMES ESTABA BE, PERÒ EL CAP ESTABA CARREGAT D'HOSTIES I NO HI HABIA MANERA DE CÒRRER BE. M'ANABA PASSANT GENT I MES GENT I JO PATINT I PATINT...UN CALVARI. AL KM 17 HI HABIA EN FRAN FENT FOTOS, ALLÀ VAIG DIR HEM PARO I PUNTO!!! I SI SI...TAL COM EL VEIG HEM PARO AL SEU COSTAT I EL PAIO HEM DIU QUE CONY ESTIC FENT, I JO L'HI DIC: "NEN, ESTIC FINS ELS COLLONS DE CÒRRER!PARO AKÍ I NO PENSO CÒRRER UN SOL METRE MES!", A LES HORES VA SER QUAN EN MOLT CABRÓ M'AGAFA HEM FOT UNA EMPENTA BRUTAL I HEM TORNA A LA CURSA SI O SI!!!! D'AQUI FINS AL FINAL VA SER COM ELS DARRERS KMS DE LA MARATÓ AMB LA DIFERENCIA QUE DE CAMES ESTABA BE PERÒ DE CAP ESTABA FATAL!!!AL FINAL PATÈTIC I LAMENTABLE CRONO DE 1H39M, LA MEVA PITJOR MARCA EN UNA MITJA...

RECOLLIDA DEL MEGA LOT DE REGALS I TROBADA AMB ELS COMPANYS DEL CLUB DE VILASSAR DE DALT PER FER UNA MICA DE TERTULIA...TOT HO VEIA NEGATIU JO!!!

I VES PER ON QUE EL QUE SEMBLAVA QUE TENIA QUE SER EL MEU PRINCIPAL CALVARI DEL DIA QUE ERA TENIR QUE TORNAR AMB LA BICI FINS A PREMIÀ, VA SER EL MILLOR QUE HEM VA PODER PASSAR PER QUE M'HO VAIG PASSAR TANT BE PEDALANT QUE VAIG ARRIBAR MOLT CONTENT A CASA, EL COLL DE FONT DE CERA ES VA FER DUR PERÒ ES VA FER!!!

AIXÒ EVIDENTMENT HEM PORTA A UNA CLARA CONCLUSIÓ: ADEU A LES CURSES PER UN BON TEMPS, NECESITO DESCONECTAR DEL CÒRRER, JA PORTO UN PARELL DE TEMPORADES QUE M'AGOBIA MOLT EL CÒRRER I TAMPOC VULL EXTRA-SATURARME PER QUE EN ELS TRIATLONS TAMBÈ HI HA EL SECTOR DE CÒRRER I JA EN TINDRÈ PROU. BE EL COMIAT DEFINITIU SERÀ EL PROPER DIUMENGE A LA CURSA DELS BOMBERS, JA HI SOC INSCRIT I HEM VEIG CAPAÇ D'AGUANTAR ELS 10 KMS SENSE AGOBIARME MASSA MENTALMENT, AL MENYS AIXÒ ESPERO...

AL FINAL VAREN SORTIR 1H39M CORRENTS I 1H40M DE BICICLETA AMB L'EXPERIMENT D'AHIR, MAL RESULTAT A LA MITJA PERÒ EN GENERAL UN BON ENTRENAMENT PER AL COS!!!!

EL PROPER DIA JA ADJUNTARÈ ALGUNA FOTO DE LA MITJA, ESTIC ESPERANT QUE EL FOTOGRAG I EMPUTXADOR OFICIAL DE LA CURSA,EN FRAN, LES ENVII PER MAIL.

22 comentaris:

Byk ha dit...

Karli pensa que això ho fem per disfrutar , si t'agobies de correr foteli a la bici i al nadar , això és el bo que té el tri, jo moltes vegades m'agobio de tot i practico les transicions tirat al sofa en les crispetes a la ma!!!! jejjejjejje!! Va, Karli no et fotigues pajes mentals que en les altres ja en tens prou!!!!

javipobla ha dit...

Karli,anims i crec que això és normal,despres del subidón de la marató perds una mica de motivació i el cap fa males passades,ara desconecta del corre i practica lo que et vingui de gust,bici,natació..el que sigui,fem esport per disfrutar i trobar-nos bé amb nosaltres mateixos, o sigui que el seguent post que publiquis ha de ser força positiu!!
PD:durant la cursa no estaries pensan en el betis-barça,no?perque sino ja ho entenc tot!

Fora bromes,anims a tope i desconecta una temporadeta del running que portes molta guerra ultimament.

robert mayoral ha dit...

jo també m'afegeixo a la reivindicació!, prou de correr a pel, ara comencen els tris!!!!jejejeje

karli ha dit...

Byk, soc el primer que se que l'esport es per disfrutar, cony si ens haguessim de guanyar la vida amb això!!!ja he pensat jo tambe de dedicarme un any sencer a fer transis, bistec-solomillo-xurrasco i tot el que caigui!!
Molt bo lo de les pajes mentals!! que cabronet que ets!!!que passa que has vist molta neu als pirineus i ja has pensat mira en karli que va fort amb les pajes!!jejeje...brut brut brut!!!

Xavi, m'he rallat de còrrer no de fer esport eh, tinc clarisim que sense l'esport no podria viure i l'unic problema es amb el còrrer, ja hem va passar fot dos anys i ara i torno!!! betis-barça? encara no se ni com varen quedar...jejeje.

Robert, ei crack! si senyor s'ha acabat còrrer cony!! a nedar i a pedalejar com cabrons tots!!!!!
Ja et passare les fotos quan en Fran me les pasi...

Oscar 1977 ha dit...

Crec que és normal el que et pasa. A mi m'està pasant. La setmana pasada tenia entrenaments importants però no tenia ganes... ens exigim massa. Fas molt be en desconectar fent altres activitats físiques. M'alegro per tu i et recolço en la teva decisió!!!
Ei! tens raó, "del barça man que pierda"

SANTI PONS ha dit...

Karli,
tu tranki que ja et recuperaras ... si et serveix de consol jo ara mateix nomes tinc al cap fer bogeries,no em ve gens de gust correr, avui em fa una mica de mal el genoll ... ah, si t'interessa alla a vilafranca vaig medir una rotonda que fa 510mts,fem 200 voltes?jejeje, quien da mas, jejeje.... anims karli!!!!!

Mariona ha dit...

Eiii nanu, estàs una mica saturat de curses a peu i no m’estranya després de la marató. Necessites petit descans, uns massatgets de la dona i veuràs com torna a la normalitat. Vinga a recuperar-se i bici a topee!!

rogero ha dit...

osti tiu, quin mal trote,mmm això són temporades, fas bé de desconnectar ara, ja trobaràs les sensacions més endavant als TRIs, notaràs resultats allà i li agafaràs la xispilla. DE totes maneres no hi pensis més, ara a fotre-li amb la bici!

karli ha dit...

Oscar,si necesito desconexió atletica!!! farè altres coses i vull tornar a recuperar el partit de tenis setmanal que m'anaba de meravella per desafogarme fotent-l'hi estarracades a la piloteta!!
Del barça sempre...ai ai ai avui amb els alemanots,kina por!!!!!i el maccabi!! si guanyan els del basket jo ja estic content!!

Santi, serà normal o no però tu tap de suro tens un IM d'aqui a poc així que a correr com un pepe o fotaras una pillada del carajo!!
Una rotonda 510 mtes? busca una rotonda mes petita si no no te gracia, almenys han de caure 1000 voltetes!!!jajaja...sonat!!!que tu ets capaç!
GO WARRIORS GO!!!!!Cap a la 8a posició collons!!!!!

Mariona,ho has clavat!descans i algun massatget i molta bici!!! i preparat que tinc intenció de tornar a les pistes de tennis!!! torna Karli Guga Kuerten!!!!
Un petó maca i ens veiem en algun tri!!!!

Rogero,quina empanada vaig agafar nanu!! les bambes aparcades durant una bona temporada i a dedicarse a altres coses, nedar, bici, tenis,padel,pitch,basket...una mica de cada cosa i a recuperar les ganes de còrrer!!!sense pressa.
Ara mateix però no tinc ganes de competir ni en tris, tinc mes ganes de fer esport per disfrutar sense exigirme que no pas cap altre cosa...ja hem pasarà crack!

David Rodriguez Roures ha dit...

Llegados a este punto creo que haces bien en dejar de correr por una temporada,si ahora con lo que disfrutas es en bici pues a pedalear,menos mal que no te retiraste,porque ese lote de productos tiene un gran valor,tu ya me entiendes,para evitar dormir en el sofa jeje,un saludo.

Ferran Vila ha dit...

Karli, "correr es de cobardes", ja,ja. Pedalar no eh!, ja,ja.
Vinga nanu a a donar-li al pedal. Que ja saps que tenim un deute pendent amb las "flaques".

karli ha dit...

David,descarado que si llego a casa sin el lote mi mujer me echa de la cama, menos mal que durante la carrera no pense en ello por que si no ya hubiese sido el no va más!
domingo carrera de 10 kms i a tomar pos saco las bambas!!!
Aupa Villareal!!aiai perdon...jejeje...

Ferran,no se si correr es de cobards però jo n'estic fins les pilotes!!! l'etapa del Montseny ens espera i s'ha de preparar a conciencia!!! dissabte no sortire amb la bici per estar descansat per diumenge...ja parlem...

IceXavi ha dit...

"No hay mal que por bien no venga..." O això diuen, així que no t'escalfis el cap i tens la sort de poder combinar-ho amb la bici, la natació o el gym, pots probar altres coses... Molt bon entreno per això!!

The Dark Knight ha dit...

Osties!!! si aixó pareix la crónica del meu marató menys pel fet de que la vàs acavar....,clar,jo no teníe a ningú allà que m´espentejare de nou a la cursa bua buaaa!!!!.Ara capte per qué díes lo del descanç.Pero es que si a mi me lleves el correr ja no faig rés,tú tens altres alternatives que están molt bé.

Sort a la Cursa dels bombers,i a vore si encara canvíes de opinió!,qué?,que no? ja vorem ja.....

hah! tamé em van donar 3 kg. de taronjes jeje.

Bona tarda i bon hora.Adeu.

karli ha dit...

Icexavi, va ser una escalfada d'olla tremenda!! però be no hem preocupa i ara a fotre altres coses i tambè sortire a rodar de tantn en tant, crec que del que no tinc ganes es de patir en competició mes que res.
Vinga crack a veure si coincidim aviat!!!

Adrià,pot ser que sigui algo semblant a la teva marató...un rollasso!!!ara a fer altres coses i desconectar una mica de les exigencies de les carreres i intentar disfrutar d'altres coses.
La cursa dels bombers es per anar a passar l'estona, 15000 tios corrent a la vegada es un agobio total!!!!!
Adeu compai i segueix fotentl'hi canya animalot!!!

Jordi ha dit...

Amb aquest prou m'has recordat al cuní: Matins.SI o Matins.NO Prou!!

bé, doncs res, abans de prendre aquesta decisió pensa-t'ho bé, si no perdràs part de la preparació que has estat fent!!

Oscar 1977 ha dit...

Tots els bloggeros estan d'acord o què? sols quedem l'Adrià i jo per córrer, bua!!!!! i amb una marató a la vista i menys ganes d'entrenar que "el dientes", jua,jua!! M'alegro que puguis desconectar i seguir disfrutant.

TRI-CAS ha dit...

kARLI, LO QUE TU NECESITAS ES HACER UN TRI.TRI,TRI,TRI,TRI,TRI,TRI,TRI,TRI,TRI,
TRI,TRI,TRI,TRI,TRIATLON HOMBRE!!!!!
DEJATE DE CORRETERAR COMO EL CORRE CAMINOS Y VEN CON NOSOTROS A UNA SALIDA DE BICI!!!!!

FUERZA!!!!!

karli ha dit...

Jordi,no hem parlis ni molt menys hem comparis amb en Cuní, hem cau molt malament!!!no el trago!!
No perderè la forma, si es que la tinc, seguirè fotent coses sense parar però sense competir per que crec que l'exigencia es el que m'està agobiant. Com deia lo Johan: sortir a disfrutar!
Vols dir que tenim un peu a les semis o què?

Oscar, ja m'ho explicaras lo de la marató d'Empuries!!jejejeje jo ja estic trankil per que m'estalviarè akell patiment, ara mateix t'ho regalo!!!però t'animo molt a que tot vagi be eh...ànims crack que això per a tu no es res veient el teu historial!!!crackkkkk...perdó perdó volia dir mega crack!!!!

Tri-cas, seguro que si que necesito un tri para canviar 100 por cien el rollo que llevo ahora. Hombre seguro que caeran unos cuantos este verano pero ahora necesito tranquilizarme un poco y salir sin sufrir tanto que ultimamente todos los entrenos sean de lo que sean son machacadas continuas!!!pero ya puedes tener claro que nos vemos en algun TRI TRI TRI TRI!!!!!!!!!!!

Jordi ha dit...

Home!! Un peu a semis crec que sí (però ho dic amb la boca petita). El que et puc ben assegurar és que el Manchester ens fotrà un set d'aquells que fan història!!

Jordi ha dit...

Boníisim lo del blog!! jajajaja Ostres si senyor!! Quan comences a recollir les quotes del membres? ;-)

Fran ha dit...

Deixar de córrer? Et recordo que ets integrant d'un club d'atletisme...et farem un consell de guerra i et farem donar 1.000 voltes a la rotonda d'en Santi Pons!