dilluns, 10 de març del 2008

TRANQUILS!!!...TOT BE...


HELLO A TOTHOM!!! JA SOC AQUI NOVAMENT!!! NO HA PASSAT RES TRANQUILS, GRACIES PER LA PREOCUPACIÓ D'ALGUNS VEIENT QUE FEIA DIES QUE NO EDITABA CAP ENTRADA NOVA, SENZILLAMENT LA SETMANA PASADA HEM VAIG VOLER DESCONECTAR UNA MICA DE TOT I QUAN PER FI EL DIVENDRES ESTABA DISPOSAT A PUBLICAR ALGUN POST NOU...OH SORPRESA!!! NO TENIM TELEFON A CASA!!! SI SENYORS, AQUESTES COSES QUE PASSEN EN AQUESTA ERA TAN MODERNA, NI TELEFON, NI CONEXIÓ A INTERNET, ADEU AL CONTACTE TELEFONIC AMB AMICS I FAMILIA I ADEU AL TELEFON PER LA MEVA DONA QUE EL NECESITA IMPERIOSAMENT PER LA SEVA FEINA DONCS HA DE DONAR HORES ALS SEUS PACIENTS!! PERÒ TOT AIXÒ A LES COMPANYIES TAN SEL'S HI EN FOT, L'UNIC QUE VOLEN ES QUE A FINAL DE MES ELS HI PAGUIS LA FACTURA I PUNTO!!! AVUI PER FI A VINGUT EL TÈCNIC A CASA I ES VEU QUE HI HAVIA UN CABLE DESCONECTAT DE L'ENTRADA GENERAL DE TOT EL BLOC, NOMÈS ERA UNA CABLE QUE ESTABA FORA DEL SEU LLOC...I ERA EL MEU!!!! NO PASSA RES, TANT DEBÓ TOTS ELS PROBLEMES FOSSIN COM AQUEST...


LA SETMANA AFTER MARATÓN HA ESTAT MES PLACIDA DEL QUE ESPERABA, ES MES PUC ASEGURAR QUE HA ESTAT LA MES PLACIDA DE TOTES LES SETMANES POST MARATONS QUE HE TINGUT MAI, NO RECORDO JO RECUPERARME TANT RÀPID DESPRES D'UNA MARATÓ TANT FUGAÇMENT COM EN AQUESTA. ES CLAR ELS CUADRICEPS MOLT CARREGADOTS PERÒ ALLÒ DE PASSAR-LES PUTA PER BAIXAR ESCALES EN AQUESTA OCASIÓ NO HA EXISTIT I EL DIMECRES JA ESTABA EN PLENES FACULTATS. AIXÒ QUE VOL DIR? a)QUE HE RECUPERAT MILLOR QUE MAI PER QUE HE SEGUIT ALGUN CONSELL DE LA MEVA DONA (CREC QUE ES PER AIXÒ) b) VOLDRÀ DIR AIXÒ QUE NO HE DONAT TOT EL QUE TENIA QUE DONAR EL DIA DE LA CURSA? (JA ET DIC JO QUE SI HO VAIG DONAR TOT!!) c) SERÀ QUE REALMENT SOC UN MÀKINA?JEJEJEJE d) LES TRANSFUSSIONS DE SANG A LO CICLISTA HAN FET EL SEU TREBALL?JAJAJA... SIGUI EL QUE SIGUI LA RECUPERACIÓ HA ESTAT EXCEL.LENT.

ARA JA ESTIC MIRANT LES MEVES PROPERES CITES ATLETIQUES, LA PRIMERA SERÀ LA MITJA DE MONTORNÈS EL DIA 30 DE MARÇ, EL PRIMER DIUMENGE D'ABRIL CURSA DELS BOMBERS, I COM QUE PSICOLOGICAMENT ESTIC TANT BE I TANT ANIMAT, POSIBLEMENT, FALTA CONFIRMACIÓ SEGONS COM VEGI COM VAN LES COSES, PODRIA CAURE UNA ALTRE MARATÓ MOLT AVIAT!!!!...HASTA AQUI PUEDO LEER I SEGUIREM INFORMANT...

PER AVUI RES MES, NOMES ERA QUESTIÓ DE DONAR SENYALS DE VIDA, ARA QUE EL PROPER DIA COMENÇARÈ A PENJAR FOTOS DE LA MARATÓ QUE US CANASARÈ I TOT!
DE LA MARATÓ I TAMBÈ D'UNA CALÇOTADA QUE VAREM FER ELS DEL CLUB ATLETISME VILASSAR DE DALT I QUE SON FOTOS QUE PROMETEN, AQUESTS DINARS D'ATLETES SEMPRE ACABEN AMB NIVELL ETILIC IMPORTANT...

NO VOLDRIA ACOMIADAR EL POST D'AVUI SENSE TREURE PIT, AQUEST CAP DE SETMANA HE TINGUT UN TORNEIG DE PITCH&PUTT I HE GUANYAT EL TORNEIG EN LA MEVA CATEGORIA, LES DARRERES VEGADES QUE HE ANAT A JUGAR M'HE NOTAT MOLT FI I AQUEST RESULTAT HO CONFIRMA. LA SETMANA PASSADA PER CERT I FENT PARELLA AMB LA MEVA DONA, VAREM QUEDAR TERCERS D'UN ALTRE TORNEIG DE PITCH, ESTEM EN RATXA!!!!

VINGA COMPAIS, DE FUTBOL LA VERITAT ES QUE NO TINC GAIRES GANES DE PARLAR I DELS LAKERS PRECISAMENT AVUI TAMPOC!!!!!!!DERROTA CONTRA ELS KINGS, LAMENTABLE!!!!!

16 comentaris:

David Rodriguez Roures ha dit...

Me alegro de tu pronta recuperacion,a ver si va a ser verdad y eres un maquina jeje.
Ya con los nuevos objetivos colocados y lista para dar mas guerra,aso es bueno,felicidades por tu victoria,un saludo.

SANTI PONS ha dit...

Karli, ostres, en serio, et volia trucar aquest vespre, ja em tenies preocupat!eps, tria el dia per anar amb bici va, tria'l amb el ferran i pujeu al mati ben d'hora, anem a rodar,despres wellness, a dinar i us foto una cossa al cul i cap a premià, jejeje

Oscar 1977 ha dit...

Ai que també et veig les intencions!!! Escales, escales...je,je..... Per cert, saps que pots reclamar els dies que has estat sense telèfon, ohi?

Abraham ha dit...

Nanuuuu!!!! No em vas dir res del torneig de pitch....FELICITATS...!!!! Ets un puto crak. Maratons? com pots parlar de Maratons ja...je je je!!!! Jo no estic fent res de res, suposo que és normal, i si no m'és igual!!!!! Relax amb la dona i sense pressions esportives. Diumenge vaig reenganxar-me amb el Newcastle (Un golet) i la setmana vinent començarem sessions de gimnàs i sortidetes a còrrer alternant amb nedar i bicicleta, que he d'estrenar les "banyes" noves!!!! Ens veiem Mestre!!!!!

Byk ha dit...

Karli aquests de telefonica,fecsa,gas natural...els hi agrada menys treballar que al sastre de tarsan...quina colla!! M'alegro de que et recuperis tan pronte!! Pel que veig l'Abraham tambè està a tope , clar tant de relax en la dona...això ho cura tot!! jejejjejje dewww!!!!

Ferran Vila ha dit...

Jo voto per que ets una makina, maraton pich and putt, ets l'esportiste compelet, je,je. Un altre marató, jo ja ho se, jo ja ho se....no dic res i no et xafo la sorpresa, veus una altre proba de que ets un makina, je,je.
Bé dissabte bici he?, preparat qu com a minin un Parpers hem de fer si no pujarem a Berga molt oxidats.
Salut

Mariona ha dit...

M'alegro de la rapidíssima recuperació. Està clar que la opció correcta és que ets un megacrack!!

robert mayoral ha dit...

ja veig que la marató d'Empuries te numeros a la rifa, oi??? o potser em voldràs fer de llebre a la marató del Ironcat??? jejejeje
recupera i a Montornes preparat...jejejeje, per cert a bans ve Canovelles!

TRI-CAS ha dit...

Estamos preparando una salida en bici +run para el sabado de semana santa, en roda de Bara, con paella incluida!!!!
Ya dare mas info pronto!!!

Me alegro que estes de vuelta y te recuperes tan rapido de la maraton!!!
Fuerza!!!

Jordi ha dit...

Veig que l'Eufemiano Fuentes t'ha passat una bosseta de sang d'aquestes extretes en alçada... Quines galtes que tens!! jejeje Així jo també corro maratons... ah!! i guanyo pitch&putt!!

Per només voler donar senyals de vida t'ha sortit una parrafada considerable, company!!

Apa, no toquem el tema Barça que més d'un pot saltar!!

karli ha dit...

David, nada de màquina,del montón...la media maraton y el 10000 son fijos, la maratón segun como me vea...Saludos crack!

Santi, ja hem quedat amb en Ferran tranquil, ja tornarem sols no cal que ens fotis res al cul mamó!!!
Espavileu warriors que desde dalt es veu tot mes comodament!!jajaja

Oscar, que et pasa amb les escales a tu? jejejeje, Anxoves anxoves,jajaja , no es segur però en tinc moltes ganes, ja ho veurem.
Reclamar? perdre el temps...

Furri,Es que no m'he assebentat fins avui de lo del pitch!!oeoeoeoe
Ets en Romario nen, ves cap a can barça que allà no hi ha Deu que sapiga fotre un gol!!!!!A veure si estrenem les banyes que jo tampoc les he estrenat.Cargol treu banya...

Byk, què diu lo cafre de la Senia?
M'he recuperat que no m'ho crec ni jo mateix nen!! l'Abraham es un puta, relax amb la dona i vinga sessions sexuals per aqui i sesions sexuals per allà, sempre ha sigut un crack en akest sentit el molt podrit!!!Salut gatot!!!!

Ferran,faig molts d'esports i a tots soc un paketorro!!!! ja ho veurem lo de la marató, ara toca comparti activitats amb la Violeta que tambè en tinc moltes ganes i despres si no he perdut gaire la forma a veure si puc anar a fer la marató de les Anxoves!!!

Mariona, recuperació inmediata tia!! al final vas fer algun tram de la marató tu o què?

Robert, l'Escala? no ho sabia que feien una marató!jejejeje... fer-te de llebre a l'Ironcat? vols dir que podria aguantar el teu ritme?
Montornes es un fixe en el calendari i akest any per primera vegada despres de 6 anys no podre estar a Canovellas, tinc un compromis familiar molt important i es gairebe segur que no hi podre ser, intentare per poc que pugui estar per allà...

Tri-cas, a ver que pasa con esta mega transi que estais preparando por Barà...
Gracias por los animos...

Fran ha dit...

La Companyía Tele-afònica fent de les seves, a mi em va deixar mut i sord durant 4 mesos...per oblidar;-{
La marató de les anxoves té bona pinta, vinga, que portarem les pancartes si cal!
Lo del Torneig ho vas fer diumenge? I dius que vas guanyar? No m'ho crec, si dissabte a la tarda-nit anaves més mamat que la tita d'en Pocholo!!!!!! I tinc les fotos que ho demostren!!!!!!!!

javipobla ha dit...

Hola Karli!!Jo també he estat desaparegut uns dies d'internet,m'alegro que tinguis curses en ment,aprofita que tens un bon estat físic i a veure si et surten unes bones marques,si és que les busques es clar,si vas a disfrutar doncs de conya.Tema calçotades:una taja de tant en tant jo sempre dic que va bé pel coco,que nosaltres fem esport per disfrutar.
Felicitats pel golf!Una abraçada crak.

karli ha dit...

Fran, Tema del telefon un desastre!
Si vaig a fer la marató, ja ho veurem, molaria que hi hagues afició donant ànims, però ja ho veurem encara està tot molt a la nevera...
Si nen diumenge vaig guanyar el torneig de pitch, dissabte una mica vegut i diumenge a les 7 del mati ja estaba despert per anar a jugar!!!Hem tindrè que emborratxar cada vegada que vagi a jugar?jeje

Xavi,buscar temps? jajajaja...que va que va, estic a anys llum dels meus temps! si la faig es per disfrutar i aprofitar que ara les cames estan ben preparades...
Tampoc anava tant taja, akest el Fran es un exigerat!!! però ja està be de tant en tant una festeta com la que ens varem cardar el dissabte...

rogero ha dit...

ei jo tb li foto a això del golfito! però a camp gran! Fa temps que no hi vai. Ja farem un partidillu!

Oscar 1977 ha dit...

Nanuuuuuu!!! que potser serem colla i tot a la marató d'Empuries!!! Jo vaig anar l'any passat i certament està molt bé, sobretot el brenar de anxoves, pa amb tomaquet i vi del bó que dònen dissabte per la tarda al pavelló. Així que ja ho saps... Ens apuntem o qué?