dijous, 10 de setembre del 2009

URGENT...BUSCO MARATONIÀ!!!!!


Més clar imposible companys!!! degut a la baixa per lesió d'un amic meu del Club d'Atletisme, estem buscant de manera urgent algú que vulgui/pugui còrrer la marató del Challenge de Calella del proper dia 4 d'octubre. El meu amic està inscrit en la modalitat de relleus i a ell li tocaba fer la marató, està amb una lesió emprenyadora, com totes, i serà imposible que ell la pugui còrrer.
Desde aquí faig una crida per si algú està interessat en substituir-lo, s'ha parlat amb l'organització i encara accepten canvis de participants així que no hi haurà cap problema en aquest sentit. Va! algun sonat que s'animi que l'experiencia pot ser molt maca, i l'equip és format per gent molt maca i de nivell molt acceptable, però que no sigui el nivell el que faci dubtar a ningú, ara mateix el més important es trobar a algú per que si no dos companys esportistes que porten temps entrenant es poden quedar sense participar en tan mítica proba.
Aprofito per desitjar a en Pere una defintiva recuperació i ànims que encara queda molta tralla i molt d'asfalt que trepitjar!!! Ànims nanu!!!!!!

5 comentaris:

Paconidas ha dit...

Lastima !!!
Aunque si se puede cambiar la fecha (ya lo se que va a ser que no) para una semana antes
(27/9) me toca tirada de 30 km como preparacion para maraton mediterrani (18/10) creo que me hubiese atrevido a hacer 12 kms mas.
Una lastima pues no me atrevo a 2 semanas de la maraton prevista.
Saludos.
Paco.

Ferran Vila ha dit...

Uff!..per un moment..pero no, encar tinc el cap sobre les espatlles..no? ja,ja. En fi que tingue sort segur que trobeu un "sonat" d'ultima hora. Salut

jag75 ha dit...

karli,
jo estic lesionat tb.
això sí, per que no fas una crida aemblant com aquesta a corredors.cat? hi ha el fil del challenge i a lo millor...

monchogon ha dit...

Karli, Carles, truca al nº 609.50.26.04, Salvadó Carbonell de Maimakansu, de part meva, segú que
et troba algú sonat.Fins demá a La Garriga. Moncho.

monchogon ha dit...

Karli, Carles, truca al nº 609.50.26.04, Salvadó Carbonell de Maimakansu, de part meva, segú que
et troba algú sonat.Fins demá a La Garriga. Moncho.