dilluns, 15 de setembre del 2008

CURSA POBLE NOU...DE SONATS!!!!!!

LA VERITAT ES QUE NO SE COM COMENÇAR EL POST D'AVUI, PODRIA FER-HO DE MOLTES MANERES PERÒ DE VERITAT QUE NO SE QUINA PREFERENCIA TE CADA UNA.
BE AHIR DIUMENGE CURSA DE 10 KMS DE POBLE NOU, PRECISAMENT A LES 9 DEL MATÍ ENS TROBEM AMB EL SONADISSIM SANTI PONS A LA ZONA DE SORTIDA DE LA CURSA, EL SENYOR DE BERGA HABIA ANAT A DORMIR A LES 6 DEL MATÍ, ESTABA SENSE ESMORZAR I AMB LES CAMES TIESES DE NOMES DORMIR DUES HORETES. SORT QUE A LA MOTO DUIA UNA BARRETA ENERGETICA I VA PODER MENJAR ALGUNA COSA AVANS DE COMENÇAR A CÒRRER. SORTIDA A PRIMERA FILA AMB ELS CRACKS!!JO APOSTO QUE ALS 500 METRES ESTEM PETATS...PERÒ SENSE DEIXAR-NOS PORTAR EXAGERADAMENT PER EL RITME CAPDAVANTER AGAFEM UN RITME MOLT BÓ, A 4 I POC EL KM, AIXÍ HO MANTENIM PRACTICAMENT FINS AL KM 6'5 ON JO L'HI DIC AL SANTI QUE APROFITI I TIRI AVANTI QUE POT FER UNA BONA MARCA, JO JA FEIA PROU AGUANTANT EL RITME QUE DUIA, FINS I TOT MASSA DONCS INSISTEIXO QUE NO ENTRENO UNA MERDA I NO TINC VELOCITAT A L'HORA DE CÒRRER. EN SANTI EM TREU UNS 50/60 METRES QUE A MI EM VAN DE COLLONS PER TENIRLO DE REFERENCIA I INTENTAR AGUANTAR COM SIGUI AKEST RITME, AGAFO UN RITME FORÇA BO (4:09/KM) I AIXÍ PUC AGUANTAR FINS A LINEA DE META. AL FINAL ARRIBO EN 41:30, A UNS 17 SEGONS DEL SONAT D'EN SANTI QUE ACABA EN 41:13!!!!
PER A MI SUPER CONTENT, NO EM CREIA CAPAÇ D'ESTAR EN AKESTS TEMPS TENINT EN CONTE ELS MEUS NO-ENTRENOS!!! EL TEMA D'EN SANTI JA EM PREOCUPA MES, NO ENTENC RES D'AQUEST PAIO, PRIMER 10000 QUE FOT SENSE ANAR A DORMIR I ES CARDA AKESTA MARCA, I TOT AIXÒ SENSE CUIDARSE!!! SANTI CUIDA'T I FOTARÀS MOLTA FEINA!!!

UNA ALTRE COSA QUE EM VA SEMBLAR CURIOSA DE LA CURSA D'AHIR, VA SER L'ESMORZAR QUE VAIG FER. NORMALMENT MENJO SUC DE FRUITA I LES MEVES TORRADETES DE MERMELADA I UN IOGURT UN PARELL D'HORES AVANS DE LA CURSA. DONCS BE AHIR TENIA GANES DE DORMIR,LA CURSA COMENÇAVA A LES 9:30 I EM VAIG LLEVAR A LES 8:20, EM VAIG FOTRE UN SUC DE TARONJA I...2 BONYS!!!!! I CAP A BARNA!!!!!! I LA VERITAT QUE DURANT LA CURSA NO VAIG TENIR CAP ATAC DE GANA D'AKELLS QUE DE VEGADES ES PRESENTEN, NO ENTENC RES...MAL ESMORZAT I MAL ENTRENAT I...PAM...BONA MARCA!!!
PEAÇO D'ESMORZAR!!!!
EL QUE SI QUE TINC QUE DIR ES QUE M'HA ANAT PSICOLOGICAMENT MOLT BE AKESTA CURSA, M'HE ANIMAT I EVIDENTMENT EL PRIMER QUE PENSO ES QUE SI D'UN CONY DE VEGADA EM FOTO A ENTRENAR BÉ, PUC TORNAR ON ERA AVANS.
EN UN ALTRE ORDRE DE COSES...TEMA BARÇA BASICAMENT PARLANT, NO FARÈ CAP COMENTARI DEL PARTIT DEL DISSABTE COM TAMPOD DEL LIDERATGE DELS DE CORNELLÀ,JEJEJEJE... AMB AKESTA IMATGE D'AQUI ABAIX CREC QUE HO DIC TOT. (GRACIES JORDI PER LA FOTO!!!)

FORA EL BACÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.D.: DISSABTE TRIATLÓ DE TOSSA, MATINAL DIVERTIDA I FELICITAR AL CRACK DEL ROGERO QUE VA FER EL SEU DEBUT EN UN TRI. NO VA TENIR LA SORT DE CARA PERÒ AMB DOS COLLONS VA TENIR EL VALOR I EL CORATGE D'ACABAR DESPRES DE FOTRES UN PINYO AMB LA BICI. ANIMS CRACK QUE AIXÒ ES TEU!!!! APROFITO PER SALUDAR A EN RAMON "FIERA" FUSTER QUE TAMBÈ VA CORRER EL TRI DE TOSSA EXCEL.LENTMENT I DEMOSTRANT QUE ELS DE LA GENERACIÓ DELS PRINCIPIS DELS 70 SOM ELS CARCKS!!!. EVIDENTMENT NO PODRIA OBLIDAR-ME DE L'EXCEL.LENT COMPANYIA DURANT TOT EL TRI DE L'EVA TRESK I EN SERGI, QUIN PARELL DE FENOMENS, QUINS FARTS DE RIURE ENS VAREM CARDAR (A LA DRETA EVA A LA DRETA!!!) I EL POLI MUNICIPAL QUÈ?JAJAJAJA...VAMOS PATITO!!!!!!JAJAJAJA...
VINGA COMPAIS SEGURIEM INFORMANT...OBJECTIU TENINT EN CONTE LO ANIMAT QUE ESTIC...LONDRES 2012!!!JEJEJEJE...
P.D.: LA FOTO DE LA VACA ES COM ANAVA JO DURANT LA CURSA INTENTANT SEGUIR AL BOIG DE BERGA!!!!!!!!!FELICITATS CRACK!!!!

17 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Cullons, quant et possis en serio amb els entrenos m'envies una foto, que no et veuré ni de lluny. Auest Pons es incrible...no coment, ja,ja...

SanTiago Pons ha dit...

Karliiiiii,
diumenge que ve intentem el sub40 o que? a veure qui ens fa de llebre ... molt bona cursa de tots dos, va estar molt be en serio ...

Ferran, anar fent, jejejeje ... ara ja faig bondat a partir d'avui, es en serio aquesta vegada!!!!

robert mayoral ha dit...

ja veig que també t'has deixat guanyar....al final ens haurem d'aliar per destronar aquests sonadillus en alguna cursa, han de caure tots, un darrera l'altre....això no pot ser!!!
La mercè pot ser la bomba....potser m'hi afegeixo a darrera hora.....estic ultimant el finde!!

Sergi ha dit...

Ens ho vam passar de conya nen!!!!!! i com vas comprobar no va faltar ni l'esmorzar

De cares al pròxim any ho intentarem superar.... De moment ja he parlat amb el "poli" i tenim en ment de fotre una barbacoa a la rotonda. A tu et toca portar els postres ( de xocolata evidentment jajaja)

Adeuuuuuu

SanTiago Pons ha dit...

ajjaajajjaa ... Lanceeeee, alerta que avui el teu deixeble ha abandonat la heineken i jo el marlboro ... pim pam a partir d'ara!

rogero ha dit...

nanuu!! moltes gràcies per la teva companyia! ja has vist que sóc un paketillu així que espero que em facis de llebre en properes edicions... colta quan és la cursa de la mercè? per cert debut amb victòria, 0-3, líders ja! la llàstima és que no vai jugar ni un minut (podria rajar mlt pero passo que això és públic i ho pot llegir tot kiski!). Et repeteixo que tot un plaer i espero que coïncidim ben aviat que m'ho vai passar genial!

karli ha dit...

Ferran, a veure si tinc voluntat i entreno una mica en serio cony!!!
Lo Pons està ben tocat de tot arreu akest cabró!

Santi, va ser un encert sortir tant endevant doncs despres varem poder seguir a un rtime molt bó, excel.lent cursa dels dos nen!

Robert, ja saps que sempre amb els novatillos els hi tens que deixar una mica de "peixillu" per que no es desanimin a la primera...jejeje.
A veure si vens a la Merçè i sortim a morir tots junts i fotem un bon crono!!!!!ultima el finde i digues algo mamó!!!

Sergi,es que mai pot faltar l'esmorzar!!!si no ja no pot ser bon dia!!
El poli i el trenet esperant una hora per passar han de ser fixes per l'any vinent!!! tu trankil que et portarè la millor xocolata del món!!! de la bona bona eh...i pensa el que vulguis!!!

Rogero, no vas jugar ni un puto minut? tranquil tranquil, es el primer partit, ara que a mi això em fa pudor de que algu s'està enterant de la teva doble vida esportiva no?de tota manera felicitats per el lideratge, la Cursa de la Merçè es akest diumenge vinent a les 9:30, apuntat jà nen!!!!jo tambè m'ho vaig passar pipa crack, llàstima del pinyo sino...

Oscar 1977 ha dit...

Enhorabona pel marcón!! Ara ja saps a la Mercé a petar el crono!! Encara ets del Barça? jua, jua.. 1 punt de 6 posibles. Quina vergonya... enl Guardiola ja esta fent "guardiola" per si se li acaba el xollo!!!

Jordi ha dit...

Ja saps que has de fer, prendre nota d'aquest Santi i no dormir!! jejeje

Sempre he cregut que els Bony's i aquestes pastes de la Panrico porten quelcom que no es bo pel cos. M'ho acabes de confirmar amb el gran temps que vas fer!! Dopat d'aquesta manera... ;-)

Tot un plaer facilitar-te la foto!! Vas veure com el van caracteritzar a Crackòvia, el programa de TV3?

karli ha dit...

Oscar, es una bona marca però tampoc un marcón! no cal exigerar, home es un marcón tenint en conte els entrenos això si...
Del barça fins la mort nen!! ja aixecarem cap tu pateixis...

Jordi, no no s'ha de dormir tio, deixa't estar, prefereixo fer-ho malament però almenys dormir!!
Ostia doncs si akestes pastes porten algo dolent nen, jo dec estar fet una merda per dintre, no paro de menjar-ne, i mes i mes i mes i mes... no he vist lo de Crackovia, no se ni de que em parles...

Jordi ha dit...

El programa que fan els de "Polonia" en versió esportiva els dilluns. Bé, el deixaven de bacó cap a dalt.

Això t'agradarà:
http://www.youtube.com/watch?v=1SlAESHdnqw

SANTIAGO ha dit...

Karli, la Cursa de la Mercé es el 21...NO el 28!!!!
Nos vemos en la Cursa de la Mercé y si te apuntas... en la Cursa del Prat (10 km)
Animo y fuerza!!

karli ha dit...

Jordi, si si ja he sentit algo per la radio avui...el que passa que la TV i jo no ens portem gaire bé saps? be a veure si la setmana vinent m'enrecordo i ho miro...

Santiago, si si ya lo sé que es el 21 gracias, para el 28 no podré estar en la del Prat, tengo un compromiso...

Tr3sk ha dit...

Llàstima perdre'm la vostra arribada a Poble Nou!!..com més d'un a Mataró és va fer el "sonat" al veure'm!!...hasta akí puedo leer!!!
La finta del poli i la cara del patito, en directe!...no té preu!!

PD: Pasa'm el teu nº de compte per ingresar-te les hores extres..aneu a mitges amb el del trenet..y sus guiris!!

Fran ha dit...

Fa bona pinta aixó, quan hagis entrenat encara una mica més no vull ni pensar les marques que hi faràs, segur!
Et vaig veure els llums del cotxe a l'entrada de l'autopista, a Cabrera, em fa gràcia que ens trobem així de tant en tant, no ens veiem gaire però sabem que estem per aquí, a prop...
Diumenge la Mercé, espero que et vagi molt bé, a veure si enmig de tots aquests animalots sonats acabaràs fent marca...

karli ha dit...

Eva,no m'ho perdonaràs mai això de Mataró? a veure si vas ser tu que vas girar la cara just quan arribava jo!!
la meva tarifa son 20 eurillos l'hora però com que em vareu donar esmorzar deixem'ho en 19'50 euros!!jejeje...
Ese patito!ese patito!!que bó que bó!!!ens varem cardar de tothom eh?
La veritat es que tothom deia que el tri era molt dur però jo no el vaig trobar tant dur...jajajaja...

Fran, ens varem reconeixer en ultima istancia quan ja estaba passant per al costat del teu cotxe! a veure akests sonats em porten per el camí de l'agonia, no vegis com vaig patir tio!!! ja l'has sumat per la copa akesta cursa?

Fran ha dit...

Sí, ja la he sumada, si ho has vist, encapçales la classificació de la Copa dels Fondistes de Vilassar de Dalt, juntament amb Jaume, Pere i J.M. amb 8 punts.
Em dona que tú pots guanyar-la enguany.