dijous, 15 de maig del 2008

AIXÒ, ALLÒ I MÉS...


BE, COM EL TITOL DIU UNA MICA DE TOT...

AHIR VAIG VEURE FINALMENT ELS RESULTATS DEFINITIUS DEL CAMPIONAT DE PITCH&PUTT. RECORDEU QUE DIUMENGE ES JUGABA EL DARRER MATCH DELS CINC QUE CONFORMEN EL CAMPIONAT I QUE JO COMENÇABA EL DARRER PARTIT EMPATAT AMB EL LIDER PERÒ FREC A FREC AMB DOS COMPANYS MES. DONCS BE, COM ERA D'ESPERAR ELS 4 QUE TENIEM OPCIONS DE GUANYAR EL TÍTOL FINAL VAREM JUGAR JUNTS. JO EL MES JOVE I AL MATEIX TEMPS EL MES PARDILLO I EL QUE FA MENYS TEMPS QUE JUGA. DE BON COMENÇAMENT EL QUE ANAVA EMPATAT A LA CLASSIFICACIÓ AMB MI ES VA DESCARTAR, VA FER UN INICI DESASTROS QUE EL VA FER FORA A LES PRIMERES DE CANVI, JO ANAVA FENT PIM PAM QUE DIU AQUELL. ANAVEN PASSANT ELS FORATS I LA COSA JA NOMES ERA POSIBLE PER UN ALTRE JUGADOR I PER A MI, A FALTA DE 4 FORATS VAIG ERRAR EL BIRDIE MES TONTO DE LA MEVA VIDA (BOLA A 2 PAMS DEL FORAT!!) NO EM VAIG DESANIMAR I VAIG SEGUIR LLUITANT TOT CONCENTRAT. DARRER FORAT, LA COSA MOLT IGUALADA, FORAT DE 97 METRES, SORTIDA PERFECTE CAIENT LA BOLA A GREEN, PERÒ EL GREEN ERA ENORME, EM QUEDAVEN 6 METRES FINS LA BANDERA I EL MEU RIVAL LA HABIA DEIXAT A NO MES DE DOS METRES, AGAFO EL PUTT COLPEJO LA BOLA I LA DEIXO A 10 CMS DEL FORAT!!! ACABO FENT EL PAR I COMENÇEM A CONTAR ELS PUNTS QUE HA FET CADASCÚ. PROBLEMES INFORMATICS DEGUT A LA TEMPESTA DEL DISSABTE NO ENS PERMETIEN TENIR ELS RESULTATS AL MATEIX MOMENT I EM HAGUT D'ESPERAR FINS EL DIMECRES. AHIR VEIG LA CLASSIFICACIÓ I...CHAMPION!!!!!!!!! SI SENYORS CAMPIÓ!! I DE LA CATEGORIA DELS MONSTRES!!!! JAJAJAJA....I SENSE ENTRENAR QUE AIXÒ ENCARA EM FOT MES GRACIA, ELS ALTRES ES FOTEN UNS FARTS D'ENTRENAR LLENÇANT BOLES I JO EM PLANTO DE TORNEIG EN TORNEIG I ELS HI FOTO EL CAMPIONAT!!!! CAMPIÓ CAMPIÓ OE OE OE OE...DEIXEUM'HE QUE HO CELEBRI PER QUE COM QUE ELS CABRONS DEL FUTBOL NO M'HAN DEIXAT CELEBRAR RES...

AHIR EM VAIG CALÇAR LES BAMBES...LES DE TENNIS!!!!! SI COMPAIS, AHIR VAIG ANAR A JUGAR A TENNIS!! ELS DEL CLUB EM PREGUNTAVEN SI M'HABIA EQUIVOCAT DE DIRECCIÓ O D'ESPORT, QUE CONY FEIA PER ALLÀ!!! VA SER 1H30M DE TENNIS EXIGENT, L'ESPARRING QUE EM VAIG BUSCAR NO ERA EL MES IDONI, EM VA FOTRA UNA BONA PALLISA EN QUAN A RESULTAT PERÒ PER EL TEMPS QUE FOTIA QUE NO JUGABA VAIG SORTIR TOPE DE CONTENT. A VEURE SI PUC ANAR JUGANT A PARTIR D'ARA AMB MES REGULARITAT, ES UNA DE LES COSES QUE M'HE PROPOSSAT, TORNAR A JUGAR A TENNIS AMB MOLTA REGULARITAT.

I PARLANT DE TENNIS, AHIR VA ANUNCIAR LA SEVA RETIRADA UNA DE LES MEVES TENISTES PREFERIDES, JUSTINE HENIN, LA BELGA ES RETIRA AMB NOMES 25 ANYETS!!!, S'HA CANSAT DE GUANYAR(?), HA PERDUT LA MOTIVACIÓ(!), PREFEREIX PLEGAR ARA QUE ES A DALT QUE NO PAS ARROSEGAR-SE PER LES PISTES(!)...NO ENTENC RES, DE TOTA MANERA GRACIES JUSTINE PER EL TENNIS QUE ENS HAS DONAT, EL TEU REVES ES D'ESCOLA I NO N'HI HA CAP D'IGUAL.


NO VOLDRIA ACABAR SENSE FER UN ESMENT ESPECIAL PER ALS COMPANYS DEL CLUB DELS SONATS QUE AQUEST CAP DE SETMANA S'ENFRONTEN AL IRON CAT, US DESITJO EL MILLOR A TOTS, TINGUEU ENTENIMENT(EH PUTO SANTI!!!!), ELS QUE ANEU A FOTRE UNA BONA MARCA DONCS A POR ELLO!!! I ELS DEBUTANTS QUE TINGUEU MOLTA SORT EN EL DEBUT DE LA PROVA MES MITICA DE TOTES LES PROVES QUE ES FAN I ES DESFAN!!! SORT COMPANYS!!!!!!!!

P.D.: AQUESTA MATINADA PAS IMPORTANTISSIM DELS LAKERS PER CLASSIFICAR-SE PER A LA FINAL DE CONFERENCIA, AMB LA VICTORIA D'AQUESTA NIT ANEM 3 A 2, ELS MORMONS D'UTAH ENS ESTAN TOCANT ELS COLLONETS MES DEL CONTE!!! GO LAKERS GO!!!!!!!!!

11 comentaris:

David Rodriguez Roures ha dit...

FELICIDADES,a ti se te ve el mas sorprendido,si llegas a entrenar hubieras hecho una masacre,la de tiempo que llevo yo sin tocar una raqueta ufff.
Suerte para Pau y su equipo,si gana hoy a la final,un saludo.

rogero ha dit...

cullo tu, tas fet un crac del golfillo! jo ja fot un any q no toco els pals, a veure si espavilo que ja ni dominaré el drive! la justine tb es passarà al TRI, ja voràs, temps al temps, jeje. Què ens queda per probar ja? em sembla que haurem de fer un seguro per tot el material esportiu q tenim...

Jordi ha dit...

Bé, moltes felicitats!! Però aquest trofeu que era, la Copa Cola-cola o la Bitter Cinzano? jejeje Bé, no t'ho creguis molt o et passarà com el Ronaldinho, que acabaràs borran-te de tots els tornejos... ;-)

Això dels esportistes d'elit ja us passa això que us desmotiva guanyar i que us en canseu. Ara en serio, és flipant: o ja ha fet prous diners o té una depressió de cavall. Si més no, encara que t'hagis cansat de guanyar, segueix jugant i perd a semifinals o a la final que t'emportaràs un bon pessic d'euros!! Vamos, dic jo!!

Sí, jo em pensava que els Lakers passarien més sobrats aquesta eliminatòria... De totes maneres, gran actuació de Pau: 22 puntets.

The Dark Knight ha dit...

Aixó son 3 amics que van a jugar al golf i un diu: "Jo posse el pal", l´altre diu : "jo posse les pilotes", i l´últim diu: "doncs jo no jugue!!!!!!"....No vull pensar el que et va tocar possar a tu JAJA.

Continue pensant que els escacs seríe lo teu....inclús podríes demanar a algú que et menejaren les peces....açí la llei del mínim esforç heh!

Vinga,de bon rollo.Salut.

SANTI PONS ha dit...

Gracies pels anims Karli, van fer el seu efecte!!!! quan fem un partit de tenis? apostem??? jejejeje... una abracada i gracies per estar pendent de nosaltres durant el dia d'ahir, s'agraeix i molt!!!!!!

Ferran Vila ha dit...

Enhorabona per campionant. Ah! no 'ten oblidis que demà hi ha pisicna, a les seven o'clock, quina putada, ja,ja.

karli ha dit...

David, sorprendido agradablemente, la verdad es que habia posibilidades, pero teniendo en cuenta que los demas entrenan i yo no...
Lakers a final de conferencia...pero lamentablemente Boston tambien de la suya!!! solo queda un paso para la final mas historica!!!

Rogero, es que això de fer el golfillo al final ha de donar resultats!!jajaja... Aquest seguro del material esportiu estaria be però tenint en conte la quantitat la quota crec que seria elevadissima!!!

Jordi,de fet la mateixa nit del torneig ja vaig anar al Riviera!!jejeje...ei es mentida eh que jo de putero no en tinc ni una mica!!!
El tema Henin es complicat realment, però d'euros ja n'ha fet un munt!!he sentit que s'acaba de separar del marit i a lo millor tot plegat influeix, jo que se ves a saber!!!

Adrià,Que cabró, mira quan ja tenim una edat ens tenim que començar a cuidar,jejejeje...
lo de l'escacs descartat, no puc estar sentat tanta estona sense mourem, i a mes a mes pensant!!uf no no quin desgast mes gran!

Santi, gracies a tu cabró per demostrar que ets un puto crack, encara deus estar rient de tots akests que estan un any preparant un ironman oi? tu amb tres setmanes pim pam pim pam!!jajajaja
Tennis, va a veure si es veritat i quedem, aposto el que vulguis amb els ulls tancats!!!!que xulo que soc!

Ferran, sense comentaris sobre el que ha passat avui amb el tema piscina, crec que quan ha sonat el despertador no m'aixecaba del llit ni una grua!!!!!quin cansanci nen, tant d'ajetreo el cap de setmana m'ha acabat passant factura!!! Ens veiem perico!!per que encara ets perico oi?

Oscar 1977 ha dit...

Quina passada, no? t'han donat un trofeig? Penjal al bloc abans de posar-lo a la vitrina, eh? Felicitats!!! Ara no sé qui haurà de signar autógrafs a quí, gayotet!!! Una abraçada.

robert mayoral ha dit...

deixat estar de pitchs i puts i comença a preparar el Challenge, que et tenim ganes....

rogero ha dit...

ostia, el challenge akest serà una munió de foreros, no hi cabrem a la foto oficial! actualitza el blog ya!

karli ha dit...

Oscar, Aquest diumenge hi ha l'entrega de premis, si no m'he descontat com a mínim m'han de caure tres trofetjos, dos campionats parcials guanyats mes l'absolut!! ja penjarè fotos.

Robert, ja tens raó ja, sembla que la feina afortunadament comença a baixar i aviat podrè començar a fotrem canya d'un cony de vegada!!!
Ja estic apuntat per Calella crack!

Rogero, Calella es quedarà petita!! ja ho veuràs jà....i tu ja t'has apuntat o què? ja estas tardant!!!