diumenge, 7 d’octubre del 2007

DIUMENGE CULÉ...


Quina passada! Que gran es tot el que envolta al Barça!! els culés que no som socis i tenim contades ocasions per anar al camp, el dia que hi anem ho disfrutem com el que més. Aquest matí a les 10 i mentre passejaba les gosses m'han trucatuns amics de la meva mare si volia un carnet per anar al camp a veure el Barça contra l'Atletico de madrid, evidentment he dit que si, el fet de tenir que anar-hi sol no m'ha fet dubtar...

Això ja m'ha canviat l'ànim, el que semblava un diumenge com qualsevol altre s'ha convertit en un diumenge guapissim i qui sap si en tot el que resta de temporada irrepetible, a partir d'aquest moment el meu cap ja nomes pensava en el partit de la tarda, les hores no passaven, encara faltaba dinar, ja esaba nerviós!!!, com que tenia que anar amb la meva motoreta tampoc calia que sortis gaire d'hora, finalment he sortit de Premià a les cuatre menys deu minutets. Nomes agafar la carretera nacional en direcció a Barcelona ja he vist un munt de motos i cotxes amb distintius culés indicant clarament que anaven cap al camp. Quan he arribat a Barcelona ciutat ja estaba emocionat, quantitat de motos amb la samarreta blaugrana, la gent amb el casc del Barça, increible, la gent amb banderes blau i granes, per tot arreu, que gran que es el barça, mou tot una gran ciutat com es Barcelona, no se, suposo que tot això es normal, però jo malauradament ho puc veure poques vegades i el tema m'emociona...

El partit en sí tampoc ha estat res de l'altre món, tenint en comte que venia l'atletico tothom esperava quelcom més del matx, de tota manera jo sempre dic el mateix, ja pot ser el partit tot l'aburrit que sigui que jo m'ho passo pipa tan sols per el fet de ser dins el millor camp del món.
He fet alguna foto en plan Japo-turista i les penjo per que les veieu...
Faltaven 20 minuts i el camp així...



Increible, 20 minuts mes tard...


Primer gol, gracies Abiatti!! ( Deco )



Segon gol, el puto amo Messi!!!!!!!!!

Mitja part: 2 - 0



A mes a mes, hem tingut a en : Rafa no me jodas!!!



Resultat final: 3-0... i cap a casa



En fi, lamentant que els partits de futbol nomes durin 90 minuts he agafat la meva moto i cap a Premià, 38 minuts i ja era a casa fotentl'hi la punyeta a la meva dona per que hem guanyat, ella es dels de la capital, aquells que van de blanc...



8 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Hei! gràcies pel cop de mà. Amb la victoria blagugrna els pericos ja som a la 5ª posició, je, je...

karli ha dit...

No t'equivoquis periquito, nosaltres varem guanyar pel Barça i per Catalunya com sempre!!que despres algun equipillo de poca categoria s'aprofiti de la situació ja es una altre cosa, jejejeje...si no haguesiu fet el tonto les primeres jornades serieu líders segur (menys mal que vareu fer el tonto,jejejeje).

Vadó ha dit...

prova

Vadó ha dit...

No m'enracordava de la contrassenya. Deixe'm dir-te que estàs com un llum. La pròxima vegada que facis bestieses sobrehumanes t'entrenes més, que tot això passa factura més endavant. Però felicitats "machine". El blog està molt bé, de tant en tant me'l miro, per veure quina en prepares. A veure si ens veiem i una abraçada. La pròxima cursa t'emportes al petit que veig que està molt animat. Una abraçada.

Mariona ha dit...

Eiiiiiiii Karli clar que sí! VISCA EL BARÇAAAA!! :-)) **Messi the best**

robert mayoral ha dit...

com pots dir que no va ser res de l'altre món??? tot i que juguen a embranzides, si juguen així d'aquí a final de temporada ho guanyarem tot!!!
visca el Barça!

karli ha dit...

Vado, content de veuret per aqui al meu blog, a quin petit et refereixes,per que m'has deixat fora de joc?

Mariona, totalment d'acord Messi the best! com que veig que ets del barça si algun dia anem a jugar a tenis ja et deixaré fer algun joc, jejejeje...

Robert,a mes de ser un puto crack de l'esport ets del barça, collons nano ho fas tot be...l'any passat també ho teniem que guanyar tot...

Vadó ha dit...

Sí home, al petit de l'Abraham!