dilluns, 24 de setembre del 2007

SI,NO,SI,NO,SI,NO,SI,NO,SI,NO...


Companys després de estar tota la setmana donant-l'hi al tarro de si aniria al B de Banyoles, ja tinc la decissió presa. Tinc moltissimes ganes de fer-lo i se que m'ho podria passar de conya fent-lo, crec que tot i que no he entrenat el que una proba com aquesta exigeix i mereix, penso que la podria acabar, patint molt, però acabant... crec que per primera vegada a sortit a relluir la meva part més concient i d'una manera o una altre m'ha dit que deixi estar aquesta proba per un altre moment, no ha estat fàcil, la veritat es que molt molt no he entrenat, però les meves maxacadetes ja me les he fotut, sobretot els disabtes han sigut bastant exigents. També ha pesat molt en la meva decisió el fet de que tenia que anar-hi tot sol, a mi em fa falta en aquest tipus de probes tan exigents, que hi hagi algu allà animant. Ara mateix mentres estic escribint aquestes linees m'està entrant com una mica de mala ostia per la decisió que he prés, però la part conscient torna a sortit per dir-me que NO!! ara he estat un minut aturat pensant novament si tinc que fer el B o no, però es que no pot ser.


El tema bici i el de correr penso que el porto força be i em veig capaç de tirar endavant i acabar com sigui el triatló, però el que m'ha frenat bastant es el tema natació, m'he parat molt, tant que desde l'olímpic de Banyoles no m'he fotut a l'aigua, ni tan sols per dutxarme (brut), tampoc es molt preocupant per a mi el tema de no entrenar la natació doncs desde l'sprint de bcn fins l'olimpic de Banyoles nomes em vaig ficar a l'aigua 2 vegades i vaig fer el meu millor temps el dia de la proba. Collons quin dubte mes gran, ara mateix acabo de sortir de l'habitació per que m'han entrat tope de ganes d'estar el diumenge a Banyoles i l'hi he anat a preguntar a la meva dona que collons tinc que fer, si SI o si NO, m'ha dit que es una decisió meva, be de fet m'ha dit que si que m'apunti... mireu amics, ara mateix vaig a posar-me el banyador i vaig a la piscina a fotre 45 minuts a ritme guapo i quan acabi decidire definitivament...
DECISIÓ FINAL...
Hola novament, ja està fet l'entrenament i ja està decidit definitivament el que penso fer per diumenge. Com ja he dit m'he fotut el banyador i cap a l'aigua, tota la piscina per a mi quin gust, he fet 2400 aproximadament en 45 minuts, el meu ritme, m'he notat força be, els dos darrers minuts ja estaba patint una mica però sense baixar el ritme. He tingut molta estona per anar pensant en si SI o si NO, entre capbuçada i capbuçada al fons de la piscina m'he trobat a la meva part conscient que m'anava repetint "deixa-ho estar burret, deixa-ho estar" i en una altre part de la piscina m'he trobat a la meva part inconscient que m'anava dient "pasa del capullu conscient i cap a Banyoles". A qui l'hi he fet cas? doncs com acaba pasant sempre a la part inconcient, diumenge sere a Banyoles!!!! ara la unica traba es que demà encara pugui inscriure'm, espero i desitjo que si, demà a primera hora al banc a fer l'ingrés!!
Encara que l'afició no hi serà, ho penso fer per ells, no venen per que no poden venir no per que no volen, sempre han estat amb mi i ara que m'animen a fer tal animalada no els puc fallar.
Aiaiaiaiaiaiaiai.........

8 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Qué? como anat el tets de la picina?...vinga tiu digues algo que estem esperan saber que has decidit.

karli ha dit...

Segueix llegint Ferran, trankilitzat...

Mariona ha dit...

Eiiiiiiiii molt bona decisió!! Per si et serveix de consol, jo en l'últim mes només he nedat 1 dia. Vinga demà al matí a inscriure't que encara hi ets a temps. Ens veiem allà. Força!!

Abraham ha dit...

Ets la hòstia nanu!!!! Clar que si
ja tindràs mitg ironman fet nanu....això vol dir que si en fas mitg......és una mica com les "Mitjas" si la fas bé....llavors una Marató la pots acabar....!!!!! Sort Karli ja saps que jo estaré allà d'una manera o altre!!!

Abraham ha dit...

Per cert una salutació en Ferran Vila desde d'akí, salut Biker Boy!!!!

karli ha dit...

mariona, estaba fent l'ingres i he estat a punt de fotre el camp avans de donar-li la pasta a la caixera! però no, allà estarè patint i al mateix temps intentant disfrutar...

Abraham, segur que tu no en tenies cap de dubte que el faria el B, per que saps que soc un inconcient de la hostia! No et fiis de la teva teoria de les mitjes, la marató es un món apart.

Ferran Vila ha dit...

ASAKO Carless. I com diu l'Abraham l'Ironman cada día mes aprop. Je, je...

ivan ha dit...

karli¡¡¡
enviam un correu al meu mail personal ivan.entrenadorpersonal@yahoo.es

i et faig una explicació detallada del tema.

ironsalutacions¡¡¡¡

rayo